2016. augusztus 30., kedd

♦ 8.fejezet: "Akarom!" ♦

Figyelem!A rész +18/+16-os jelenetet tartalmazhat!Erős idegzetűeknek ajánlott!Az esetleges fangörcsért nem vállalok felelősséget!Jó szórakozást! ^^

 Megint az ágy fölött kötöttem ki, mint legalább másfél héttel ezelőtt. Rengeteget agyaltam, nagyon is akarom azt, de egyszerűen nem tudom mi bajom van. Mikor venné le a felsőm, bepánikolok, és eltolom magamtól. De most az egyszer erőt veszek magamon!
 Nyelvével többször is körbejárja a szám, miközben keze felfedezőútra indul a pólóm alatt. Finoman váltunk el, ajkait a nyakamra tapasztotta. Lábaimmal a combját szorítom. Kezét kibújtatja ingem alól, és lekezdi kigombolni. Nyakamon ráharap a vékony bőrre, amitől kéjesen felnyögök. Kiszabadítom a kezem, ami eddig össze volt kulcsolva az övével, és a fejem mellett volt, és a vállára teszem. Megszorítom a fehér inget.
- Ehren....- mindkét kezemmel a vállát markolásztam, míg a fiú elkezdte levenni rólam a felsőt. Nem ment könnyen, de leszenvedte, ahogy a sajátját is. Csillogó szemekkel nézett végig rajtam, kipirult arccal."Neki is ez lenne az első?"  Ekkor a melleimhez hajolt. Végignyalt a balon, amit furcsálltam, hisz még rajtam volt a melltartóm. Finoman ráharapott a bőrre, amitől hátravetettem a fejem, és egy hangos nyögés hagyta el az ajkaim. Még jobban megszorítottam a vállát. Kicsatolja a melltartóm, és megszabadít tőle. A jobb mellem masszírozni kezdi, míg a balt szájába veszi. Nyelvével végigsiklik a mellbimbómon, amitől nemhogy kiráz a hideg, de még libabőrös is leszek. - Eh...Ehr..Erenh! - keze a mellemről lecsúszik. Végigvezeti a hasamon, majd megállapodik a bugyimnál. Nem sokat szarozik vele, belecsúsztatja a kezét, és egyik ujját belém helyezi. Az eddigieknél hangosabban felnyögök,  fejem oldalra fordítom.
- Le...Lhenah.... - lihegi, elengedve a mellem. Csípőm előre-hátra kezdem el mozgatni, felvéve kezének a ritmusát. - ....sz..szűkh vhagy....- mindkét kezemmel megragadom a tarkóját, és lehúzom magamhoz. Homlokom az övének döntöm, és hangosan nyögök.
- Mhég....Ehr....Eren még! - ekkor abbahagyja. Kikerekedett szemekkel figyelem. Elkezdte kicsatolni az övét, és levenni a nadrágját. Lemászott az ágyról, és levette magáról. Hatalmasra nyílt szemekkel figyeltem a dudort a bokszerén. Visszamászott, és foggal elkezdte lehúzni rólam a vékony fekete anyagot. Terpeszbe hajlította a lábaim, és közéjük térdelt. Újra a bal mellemre tapad, kezével végigsimít a nemi szervemen. Két ujját is belém helyezi. Megfogom mindkét alkarját, és újra felveszem a ritmust. Rohadtul élvezem, és nem is vagyok rest a tudtára adni. - Erenh.....ez...nagyohn...jó..! - beletúrok barna hajába, melytől elengedi a mellem. A szemembe néz, egy gyors csókot lehel az ajkaimra, és lejjebb halad. Végigment újra a nyakamon, mindkét mellemen, a hasamon, míg el nem ér oda. Habozás nélkül simít végig a combjaimon, majd kihúzza az ujjait. Lenyalogatja róluk a nedvem, és nyelvével kezd el kényeztetni. Nagyon furcsa érzés volt,de nagyon élveztem. Fogai közé vette a csiklóm, amitől felsóhajtottam. Beletúrtam félkézzel a hajába, a másikkal megmarkoltam a takarót. Nem kellett a tudtára adnom, hogy érzem magam, tudta anélkül is.
 Abbahagyta. Fölém magasodott, az alsója nélkül. Bámultunk egymás szemébe, kipirulva.
- Akarod? - kérdezte halk, csábító hangon. Fejem oldalra fordítottam. Nyakát mindkét kezemmel karoltam, lábaim az övéi köré tekertem.
- A...Akarom! - jelentettem ki határozottan. A bejáratomhoz igazította férfiasságát, és a fülemhez hajolt.
- Mondd ki...mondd ki még egyszer utoljára! - suttogja beindult hangon.
- Eren...ez parancs....csináld! - és belém hatolt. Fejét a vállamra döntötte. Megnyikkantam, szemeim elkerekedtek, mindkettőből egy-egy könnycsepp csordult ki. Tövig bennem volt, és mozogni kezdett. Majdnem teljesen kivette, és újra tövig nyomta. Fájdalmasan felnyögtem, vasas ízt éreztem a számban.
- Forró..... - suttogta, elég hallhatóan. - Szűk.....- már egy ideje így járt bennem, ugyanúgy. Lassan, próbálta fájdalom mentesen csinálni. Nagyon, nagyon, nagyon jó volt.
- Eren....gy..gyo...gyorsabbanh! - fejem hátra vetettem, és éreztem, ahogy gyorsítani kezd. Nem győztem nyögni, annyira jó volt. - Ehz...ehz... - kezdtem, a saját hajam tépkedve.
- Fháj? - kérdezi rémülten, a szemembe nézve.
- Khibaszhott khurva jhóó! - mondom hangosabban, mint eddig. Lábaimat körbefonom a dereka körül, míg a fiú mindkét kezével megemelte a csípőm. Hirtelen felült, így még mélyebbre tudott hatolni, már ha ez lehetséges. Átkaroltam fél kézzel a nyakát, másik kezemmel a hajam markolásztam. Mindkét keze a derekamon volt. Elkezdtem előre-hátra mozgatni a csípőm, miközben Ő mozgott bennem. Éreztem, nem sok van már hátra, de ezt kivételesen nem adtam a tudtára. Hangosabb nyögések és sóhajok hagyták el a száját, és hirtelen magához rántott. Egyszerre élveztünk el, Ő a mellkasomnak dőlt nyögve egyet, Én pedig majdnem felsikítottam. Fáradtan lihegve dőltem a vállára, míg óvatosan kicsúszott belőlem. Körbeölelte a derekam, és lefektetett az ágyra. Vagyis inkább levágott rá. Felállt, Én pedig feltámaszkodtam. Figyeltem mit csinál. Megkereste a bokszerét, visszavette, és elkezdett valami mást is keresni. Amíg Ő el volt ezzel foglalva, jobban szemügyre vettem. Gyönyörűen kidolgozott felsőtest, kockás has...és hirtelen megfordult!A ruhában, maga volt a megtestesült tökély, így még inkább!És az a segg...az állam a padlót - illetve, ez esetben ágyat- súrolta. Szinte csorgattam rá a nyálam, mikor az alsóneműimmel és ingemmel ült vissza mellém. Felém nyújtotta, Én pedig elvettem tőle. Nagy nehezen - fel nem állva az ágyról, minek azt?!- felvettem a bugyim, majd belebújtam a melltartómba . Segített becsatolni, és felvettem az inget..amit csak gondoltam, hogy az enyém!Az övé volt. Elég nagy volt rám, és eléggé, hogy is mondjam..mélyen dekoltált. Pedig nyakig begomboltam. Az ujjai lógtak a kezemen, a többi részével együtt, de  az Övé volt. Mire végeztem, már elhelyezkedett az ágyban. Derékig betakarózva feküdt. Mellé másztam, és a mellkasára hajtottam a fejem. Hallgattam a szívverését, ami megnyugtatott. Elkezdte a vállam simogatni, percről percre lassabban. A szuszogása is egyenletesebb, és lassabb lett. Felpillantottam, és megláttam az alvó arcát. "Milyen aranyos!" jelentettem ki magamban, és fejem visszahajtottam a mellkasára. Természetesen, így aludtam el. "Nekünk is, éjfél után jut eszünkbe AZT csinálni!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése